R E F E R E N C I E
zoznam významných referencií 1990-2001 |  referenčné stavby 1995-2001
podzemné stavby |  povrchové stavby
ČOV v SR |  ČOV v ČR |  MVE |  budovy |  špeciálne stavby v SR |  špeciálne stavby v ČR

Revitalizácia Drahaňského potoka
Termín: 11/1999-12/2000
Zmluvný partner: Magistrát hlavného mesta Prahy

Ďalšou stavbou priamo v Dolních Chabroch - sídle organizačnej zložky Banských stavieb v ČR, bola v rokoch 1998-2000 stavba "Revitalizácia Drahaňského potoka Praha" pre odberateľa Hlavné mesto Praha - útvar hlavného investora.
Stavebné práce spočívali v prehĺbení a rozšírení profilu potoka a jeho regulácii kamenárskymi prácami z lomového kameňa.
Diaľnica D 8 0804 Most cez Ohře - SO 651 brehové úpravy
Termín: 1998-1999
Zmluvný partner: Stavby silnic a železnic a.s. Praha

Na diaľnici D 8 boli vykonané náročné opravy kanalizácie s výkopmi až do hĺbky 7 m v nekonsolidovanom nadloží. Ďalej to boli brehové úpravy rieky Ohře v súvislosti s opravou diaľničného mostu - spevňovanie svahov lomovým kameňom. Vybudovanie 600 m dažďovej kanalizácie v trase diaľnice, drenážne potrubia a odvodňovacie žľaby.
Priepust potoka pod železničnou traťou PRAHA-Radotín
Realizácia: 1995-1996
Zmluvný partner: Stavby silnic a železnic, a.s. Praha
Priepust potoka tvoril klenbový most vyhotovený špeciálnou technológiou tzv. "ochranného dáždnika", ktorý tvorilo 8 pretlakov oceľových rúr o priemere 800 mm, zaplnených injektážnou zmesou. Výnimočnosťou tejto stavby bolo, že práce na priepuste boli zrealizované za plnej prevádzky bez obmedzenia rýchlosti na dvojkoľajnej medzinárodnej železničnej trati.
Kvalitne a v časovom predstihu vykonané práce na tejto stavbe boli presvedčivým argumentom na získanie kamenárskych prác pri regulácii Radotínskeho potoka.
Podjazd pod železničnou traťou VLKOV
Realizácia: 1994-1995
Zmluvný partner: České dráhy
Rekonštrukcia klenbového mostu vo Vlkove bola realizovaná na 49,7 km rýchlikovej dvojkoľajnej trati Brno - Havlíčkov Brod. Predmetom dodávky BANSKÝCH STAVIEB boli rekonštrukčné práce na pôvodnom objekte, so zväčšením profilu s hrubým prierezom 37,4 m2 v dĺžke 16,5 m.
Výstavba bola uskutočnená tunelárskou metódou bez porušenia premávky na trati a bez aplikácie provizória dopravy. Podstatou metódy, ktorú vyvinuli a úspešne používajú Banské stavby je vytvorenie ochrannej klenby v zemnom telese križovanej dopravnej cesty ešte pred začatím razičských prác.

zoznam významných referencií 1990-2001 |  referenčné stavby 1995-2001
podzemné stavby |  povrchové stavby
ČOV v SR |  ČOV v ČR |  MVE |  budovy |  špeciálne stavby v SR |  špeciálne stavby v ČR